Mitt användarnamn eller lösenord fungerar inte

Glömt lösenordet?

Om du glömt ditt lösenord kan du skapa ett nytt:

  1. Klicka på länken 'Glömt lösenordet?' på inloggningssidan för leverantörer. 
  2. Ange den e-postadress som ditt konto är kopplat till. Denna e-postadress kan du hitta i tidigare mejl du mottagit från Springest. 
  3. Efter att du klickat på 'Förfråga nytt lösenord' skickar vi dig ett mejl med en länk där du du kan välja och skapa ett nytt lösenord.

Har du klickat på 'Förfråga nytt lösenord' men får du inget mejl med en länk? 

Det kan bero på följande:

  • Du använder fel webbadress för att logga in. Du ska logga in på sidan vattenfall.admin.go.springest.se
  • Vi känner inte till din e-postadress. Om en av dina kollegor har ett konto på Springest kan du fråga hen att skicka dig en inbjudan att skapa ett nytt konto kopplat till din e-postadress.

Glömt vilken e-postadress du använt som användarnamn?

Om du inte längre vet vilken e-postadress du använt för att logga in, är första steget att leta efter ett mejl du tidigare mottagit från Springest. Om detta inte fungerar kan du fundera på om du tidigare använt en gemensam/delad eller kanske en kollegas mejladress för att logga in. Om du fortfarande inte kan komma på vilken mejladress som använts kan du alltid kontakta vår kundtjänst via support@springest.se.

Frågor eller feedback?
Kontakta oss via support@springest.se eller ring 08 - 446 876 00. Vi hjälper dig gärna!